فال امروز شما

انواع فال و طالع بینی برای شما Faleroz.ir - Faleroz.com

فال امروز شما

انواع فال و طالع بینی برای شما Faleroz.ir - Faleroz.com

بخش ن

 بخش ن


  نابرده رنج گنج میسر نمی شود --- مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد !

  ناخوانده بخانه خدا نتوان رفت !

  ناز عروس به جهازه !

  نازکش داری ناز کن، نداری پاهاتو دراز کن !

  نبرد رگی تا نخواهد خدای ! (( اگر تیغ عالم جنبد ز جای ... ))

  نخود توی شله زرد !

  نخودچی توی جیبم میکنی اونوقت سرم را میشکنی ؟

  نخودچی شو دزدیده !

  نخود همه آش !

  ندید بدید وقتی بدید به خود برید !

  نذر میکنم واسه سرم خودم میخورم و پسرم !

  نردبون، پله به پله !

  نردبون دزدها !

  نزدیک شتر نخواب تا خواب آشفته نبینی !

  نزن در کسی را تا نزنند درت را !

  نسیه نسیه آخر بدعوا نسیه !

  نشاشیدی شب درازه !

  نشسته پاکه !

  نفسش از جای گرم در میاد !

  نکرده کار نبرند بکار !

  نگاه بدست ننه کن مثل ننه غربیله کن !

  نوشدارو بعد از مرگ سهراب !

  نوکر باب، شیش ماه چاقه شیش ماه لاغر !

  نوکر بی جیره و مواجب تاج سر آقاست !

  نوکه اومد به ببازار کهنه می شه دلازار !

  نون اینجا آب اینجا - کجا بروم به از اینجا ؟

  نون بدو، آب بدو، تو بدنبالش بدو !

  نون بده، فرمون بده !

  نون بهمه کس بده، اما نان همه کس مخور !

  نونت را با آب بخور منت آبدوغ نکش !

  نون خونه رئیسه، سگش هم همراهشه !

  نون خودتو میخوری حرف مردم و چرا میزنی ؟!

  نون خود تو میخوری حلیم حاج عباسو هم میزنی ؟!

  نون را به اشتهای مردم نمیشه خورد !

  نون را باید جوید توی دهنش گذاشت !

  نونش توی روغنه !

  نونش را پشت شیشه میماله !

  نون گدائی رو گاو خورد دیگه بکار نرفت !

  نون نامردی توی شکم مرد نمیمونه !

  نون نداره بخوره پیاز میخوره اشتهاش واشه !

  نون نکش آب لوله کش !

  نه آب و نه آبادانی نه گلبانگ مسلمانی !

  نه آفتاب از این گرم تر میشود و نه غلام از این سیاه تر !

  نه از من جو، نه از تو دو، بخور کاهی برو راهی !

  نه باون خمیری نه باین فطیری !

  نه به اون شوری شوری نه باین بی نمکی !

  نه بباره نه به داره، اسمش خاله موندگاره !

  نه بر مرده بر زنده باید گریست ! (( گر این تیر از ترکش رستمی است ... ))

  نه پسر دنیائیم نه دختر آخرت !

  نه پشت دارم نه مشت !

  نه پیر را برای خر خریدن بفرست نه جوان را برای زن گرفتن !

  نه خانی اومده نه خانی رفته !

  نه چک زدم نه چونه، عروس اومد به خونه !

  نه خود خوری نه کس دهی گنده کنی به سگ دهی !

  نه در غربت دلم شاد و نه روئی در وطن دارم ! --- الهی بخت برگردد از طالع که من دارم .

  نه دزد باش نه دزد زده !

  نه راه پس دارم نه راه پیش !

  نه سر پیازم نه ته پیاز !

  نه سر کرباسم نه ته کرباس !

  نه سرم را بشکن نه گردو توی دومنم کن !

  نه سیخ بسوره نه کباب ! (( کاری بکن بهر ثواب ... ))

  نه عروس دنیا نه داماد آخرت !

  نه شیر شتر نه دیدار عرب !

  نه قم خوبه نه کاشون لعنت به هر دوتاشون !

  نه مال دارم دیوان ببره نه ایمان دارم شیطان ببره !

  نه نماز شبگیر کن نه آب توی شیر کن !

  نه هر که سر نتراشد قلندری داند !

  نی به نوک دماغش نمیرسه !

  نیش عقرب نه از ره کین است --- اقتضای طبیتش این است !

  نیکی و پرسش ؟!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد